November 13, 2012

Mere løst og fast...

"Løst og fast" er en god titel når man ikke har noget på hjerte, men bare så rigtig gerne vil skrive et blogindlæg. Så er der frit valg på alle hylder og man kan vrøvle derudaf uden nogen form for agenda eller dybere mening...så'n da!

Vågnede i morges med en sang på hjernen. Var (godt og vel) hele kataloget igennem før jeg nåede frem til, at det var Indigo af Frida Sundemo, som jeg skrev om i går. Med tanke på, at jeg max. streamede den 4-5 gange alt i alt, bekræfter det vel kun, at den er yderst iørefaldende?

Mikkel er givetvis med på legen. Andre frivillige som er med på at lægge et massivt gruppepres på Northern Portrait, så vi snart kan få en stribe nye sange at skråle med på?

I går var det 20 år siden Sean Rowley fra Cause & Effect døde! Hvem vil de fleste nok spørge om? En slags Depeche Mode "light" med bedre sange, vil jeg nok være mit bedste svar. Bandet eksisterer stadig, selvom man efterfølgende aldrig helt har nået debutalbummets højder...som da forresten kan streames på Spotify (fagre nye verden)...

Mit traditionelle juleindlæg (hvis noget man har gjort to gange (en - to) ellers kan kaldes en tradition) plejer at bestå af videoen til The Power of Love med Frankie Goes to Hollywood. Nu er den her coverversion af nummeret så dukket op i mailboxen...hvad synes vi så lige om den?

 

2 comments:

Mikkel said...

jeg tror slet ikke Marty var nået i skole til tiden, hvis intromusikken til Back to the Future havde været i denne version...
Derudover er det skam fint nok ;)

Unknown said...

Blander du dem ikke sammen? eller har jeg misforstået noget :-) I Back to the Future var del vel Huey Lewis med samme titel men en helt anden sang...eller det er måske også det du mener? ;-)