December 21, 2012

Løst og fast...

Lidt blandede bolcher her på faldrebet før jul. Muligvis dukker der en lille jule- og/eller nytårshilsen op medens vi endnu skriver 2012. Muligvis ikke, så dette kan (muligvis altså) være årets sidste indlæg. Så glædelig dit og data og så videre til alle jer to, som kigger forbi hver anden uge!

Nyt nummer med VETO kan streames via SoundCloud. Kan ikke helt blive enig med mig selv om det alene skyldes Troels' stemme, men synes Battle lyder meget VETOagtigt (du ve' så'n, elektronisk, svedigt og svingende), hvilket vel er svært at indvende noget imod?


Stream det glimrende nye nummer Bring It On med It's A Synth (og det er sørme også via SoundCloud). Fra bandets kommende album, der gerne skulle udkomme til marts næste år. Fundet via Gaffa's MPjule3-kalender!


Har besluttet, at min første handling i det nye år skal være at slette samtlige mails i inboxen (21.562 styks per dette øjeblik) og starte på en frisk. Så vil du mig noget, så vent, vent, vent...Dette vil givetvis betyde, at et eller andet på niveau med guld vil gå min næse forbi, men vælger i stedet at se positivt på det, da det vel også må medføre, at jeg samtidig slipper for at stikke samme næse ned i bunker af det argeste lxxx...

Siden hvornår er Mad World blevet en "traditional Christmas song"? Åbenbart ved at udskifte "birthday" med "christmas"? Et eller andet sted er det vel ikke i orden?

Nu vil jeg hjem og holde juleferie...

No comments: