February 26, 2013

Det går jo aldeles fremragende (omtrent)...

Sidst jeg var på banen, nævnte jeg at arbejde fyldte en del, hvilket det beklageligvis har valgt stadig at gøre. Og det åbenbart i en sådan grad, at min hjerne i perioder demonstrativt vælger at køre på nedsat blus (og det er ikke ligefrem super smart, når man i forvejen er kapacitetsmæssigt udfordret). Som eksempelvis i dag, hvor jeg havde den klare overbevisning om, at vi skulle have aftenmøde på arbejde. Til min store gru har jeg så netop erfaret, at det skam ikke er i dag, men først i morgen. Som udgangspunkt jo ikke den største katastrofe, hvis altså ikke lige virkeligheden er skruet således sammen, at huset derhjemme i morgen vil være fyldt med unger til lege-/spisegruppe arrangement. Der sidder jeg så solidt bænket til møde, og må derfor overlade fouragering og underholdning af de kære små til min bedre (i morgendagens anledning ophævet til "fortræffelige") halvdel. Budskabet blev efter tøven og bæven viderebragt til den øverst kommanderende på hjemmefronten, der forbløffende nok modtog det uden alt for bebrejdelser eller trusler om dette og hint i øvrigt. Hvorvidt det så skyldes chokket, ventetid hos advokaten eller slet og ret bare er ok, må tiden så vise…

Lidt musikalsk opdateringer, når vi nu er her alligevel...

Det lykkedes ved fælles anstrengelser at få stemt Dags Dato Jonas Villumsen ind på Barometerlisten. En ny uge og en ny liste truer, så stem venligst på den gode herre nok en gang!


De meget fine og ganske så 80'er inspirerede UK elektropopper New Arcades er ved at køre deres debut EP i stilling, og åbningsnummeret, den instrumentale Dreamers, kan nu streames via SoundCloud.


Der forefindes endnu ingen smagsprøver (desværre), men den svenske popsnedker Tobias Isaksson (a.k.a. Azure Blue) skriver på projektets hjemmeside, at album nummer to er meget tæt på at være klar. Vi væbner os med tålmodighed og glæder os!

Mere svensk pop. Den fine nye single Hit the Waves med The Mary Onettes er allerede over det hele, men fortjener da også et lille pip her fra, med en velment opfordring til de få tilbageværende om at set at få givet den et lyt.


Smutter tilbage til arbejde...ses i næste uge...håber jeg!

No comments: